Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Υποψήφιος με "Το Ποτάμι" τουρκόφρων μειονοτιστής

burhanbaran2
Στην ερώτηση της Γκιουντέμ ¨Έγινε θέμα σχετικά με την  υποψηφιότητα σας με το Ποτάμι, ποια είναι η τελευταία κατάσταση σχετικά με αυτό ; ¨, Ο Μπουρχάν Μπαράν απάντησε τα εξής : ¨Η πρώτη μου συνάντηση με το Ποτάμι έγινε τον Αύγουστο. Τότε ο πρόεδρος του ο Σταύρος Θεοδωράκης είχε εκφράσει την άποψη του λέγοντας μου πως ¨Οι απόψεις μας για σένα είναι θετικές, συνέχισε τον δρόμο σου¨. Άλλωστε όταν συζητούσαμε τότε, δεν υπήρχε στην επικαιρότητα θέμα πρόωρων εκλογών. Και εγώ από τότε εξελέγην στην Επιτροπή Διαλόγου του κόμματος. Αυτή τη στιγμή δεν λέω πως δεν υπάρχει κρίση με αυτό το κόμμα. Άλλωστε αυτήν την κατάσταση την κοινοποίησα στα ΜΜΕ. Στην πρώτη συνεδρίαση του κόμματος μίλησα για την ύπαρξη μιας εθνικής μειονότητας στην Δυτική Θράκη. Μετά από αυτό υπήρξαν κάποιες αντιδράσεις. Τις τελευταίες μέρες βιώνω το ίδιο πρόβλημα με το κόμμα. Για αυτό επιθυμώ να δηλώσω το εξής : Ο Μπουρχάν Μπαράν ούτε ασχολείται με κανέναν, ούτε θα πει σε κανέναν μπράβο. Είμαι ένας άνθρωπος που λέω τις σκέψεις μου στα ίσα και ζω με τα δικαιώματα μου. Αυτές μου τις σκέψεις τις είπα ανοιχτά. Αυτήν την κατάσταση δεν την βλέπω ως ένα ανυπέρβλητο πρόβλημα. Αυτά δεν είναι θέματα που δεν ξεπερνιούνται. Ούτε βγήκε κάποιος από το κόμμα ενάντιος σε αυτά. Απλά ενδεχομένως φοβούνται από τις ακραίες αντιδράσεις της απέναντι πλευράς¨.
¨ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ¨
Ο Μπαράν ερωτηθείς από την Γκιουντέμ ¨Τι θα λέγατε σε προτάσεις που ενδεχομένως θα ερχόταν από κόμματα άλλα, πέραν του Ποταμιού ;¨, απάντησε τα εξής : ¨Καταρχήν επιθυμώ να δηλώσω το εξής. Είμαι μειονοτικός και στηρίζω το πνεύμα της μειονότητας. Αυτό φάνηκε και με την στήριξη που παρείχα στις ευρωεκλογές στο κόμμα DEB. Παλιότερα δε, είχα εναντιωθεί λέγοντας όχι στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ για 3+2. Αποσύρθηκα τότε από την υποψηφιότητα μου. Ίσως εάν τότε ήμουν υποψήφιος να είχα εκλεγεί. Μπορώ να εργαστώ μαζί με κάθε κόμμα που θα είναι προς όφελος της μειονότητας.  Για αυτό το λόγο δεν πιστεύω πως τα κόμματα προσφέρουν μεγάλη διαφορά. Για αυτό το λόγο μπορώ να πω πως είμαι ανοιχτός σε σοβαρές προτάσεις που μπορεί να έρθουν. Ο σκοπός μου είναι η καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση της Ξάνθης και της μειονότητας. Αυτό είναι το σημαντικό¨.
Εφ. Γκιουντέμ 30/12/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.