Η κοινωνική θέση της Ηπειρώτισσας γνωρίζει μεταβολές στο πέρασμα των αιώνων χωρίς,όμως,να θίγονται ποτέ τα χαρα- κτηριστικά που απαρτίζουν την ιδιαίτερη φυσιογνωμία της και την κάνουν να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες Ελληνίδες.Η μορφή της,σμιλευμένη με την τραγικότητα του τόπου και της ιστορίας του,βίωσε σε όλο της το μεγαλείο το νόστο,τον έρω- τα,τον πόνο και το θάνατο,επιβίωσε και γαλούχησε το δικό
της κόσμο,τον κόσμο των Γυναικών της Ηπείρου.
Ξεκινώντας από τις γυναικείες θεότητες που αναδεικνύουν τη θέση της γυναίκας στην αρχαία Ήπειρο,περνώντας στην Ηπειρώτισσα μάνα του Μ. Αλεξάνδρου και αργότερα στις αρχόντισσες του Σουλίου και του Ζαλόγγου,τις γυναίκες της Πίνδου και φτάνοντας στις σημερινές Ηπειρώτισσες,διακρί- νουμε πάντα το ίδιο πάθος,την ίδια φλόγα,την ίδια πίστη,την ίδια αγωνιστικότητα.
της κόσμο,τον κόσμο των Γυναικών της Ηπείρου.
Ξεκινώντας από τις γυναικείες θεότητες που αναδεικνύουν τη θέση της γυναίκας στην αρχαία Ήπειρο,περνώντας στην Ηπειρώτισσα μάνα του Μ. Αλεξάνδρου και αργότερα στις αρχόντισσες του Σουλίου και του Ζαλόγγου,τις γυναίκες της Πίνδου και φτάνοντας στις σημερινές Ηπειρώτισσες,διακρί- νουμε πάντα το ίδιο πάθος,την ίδια φλόγα,την ίδια πίστη,την ίδια αγωνιστικότητα.
Κατεβάστε την μελέτη:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.