Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Βαρνάβας (Αττικής),1955


Ένα ιδιαίτερο ντοκουμέντο!

Αεροφωτογραφία (1957) του χωριού μου,του Βαρνάβα!

Στην περικοπή (από κάτω),ο μαχαλάς του παππού μου,Κώστα Πέππα (Κωτσι-Σιμάκος). Αριστερά,το μακρυνάρι του παππού.Δεξιά,το σπίτι του θείου μου,Δημ. Πέππα.Στη μέση,το υπό κατασκευή,τότε,σπίτι του πατέρα μου,Βασίλη.
Στο zoom διακρίνεται και η γιαγιά μου (η μαυροφορεμένη σιλουέτα),Βαγγελίνα Κωτσισιμάκαινα! Είχε πρόσφατα χηρέψει και φορούσε (όσο θα ζούσε...) τα μαύρα του πένθους.


Γιάννης Βασ. Πέππας, Φιλόλογος

Προσθήκη 5-11-2018




Αν θέλετε να δείτε τις φωτογραφίες σε μορφή pdf,ώστε να τις μεγεθύνετε ή να εστιάσετε σε λεπτομέρειες,πατήστε εδώ.

Αν θέλετε να δείτε τις φωτογραφίες σε βίντεο (youtube),πατήστε εδώ.




Δείτε το βίντεο:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.