Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Μια αγέρωχη Ελληνίδα δασκάλα,σήμερα.

Μήνυση στην Γκιουντέμ από την δασκάλα του μειονοτικού σχολείου Εχίνου Σταυράκη
Η δασκάλα ελληνικών του μειονοτικού δημοτικού σχολείου Εχίνου Σταυράκη,υπέβαλε μήνυση κατά της εφημερίδας Γκιουντέμ.
Μετά από την μήνυση της δασκάλας Σταυράκη,ο δικαστής του πρωτοδικείου Κομοτηνής,στα πλαίσια της προανάκρισης που διεξάγει, κάλεσε την Χουλιά Εμίν-ιδιοκτήτρια της εφημερίδας Γκιουντέμ να δώσει κατάθεση.Η κλήση για κατάθεση που στάλθηκε με ημερομηνία 19 Ιουλίου από το Πρωτοδικείο Κομοτηνής,έφτασε στην εφημερίδα μας στις 25 Ιουλίου.
O Χαλίλ Μουσταφά-δικηγόρος της Χουλιά Εμίν που είχε κληθεί να καταθέσει στις 26/7,ζήτησε παράταση της προθεσμίας.Έτσι στις 2 Αυγούστου ημέρα Τρίτη υποβλήθηκε στο πρωτοδικείο γραπτό απολογητικό υπόμνημα.Στα πλαίσια της προανάκρισης εάν κριθεί σκόπιμο θα ασκηθεί δίωξη κατά της εφημερίδας Γκιουντέμ.
Όπως είναι γνωστό,κάποια σχόλια που είχε κάνει η Σταυράκη στα σόσιαλ μίντια σχετικά με τα γεγονότα που περιόριζαν την χρήση τουρκικών στα μειονοτικά σχολεία της δυτικής Θράκης, είχαν προκαλέσει αντιδράσεις στο χωριό.Ο βουλευτής Ξάνθης Χουσείν Ζεϊμπέκ και η επιτροπή κηδεμόνων του σχολείου είχαν παραπονεθεί και συζητήσει το θέμα με την διεύθυνση του δημοτικού σχολείου.
Η υπηρετούσα στον Εχίνο Σταυράκη,αρχικά έστειλε εξώδικα στις εφημερίδες Γκιουντέμ και Μιλλέτ ,στον πρόεδρο της επιτροπής κηδεμόνων του σχολείου Ιλτέρ Μέτσο και στον επιχειρηματία Χαμντί Σεφέρ (που είχε κοινοποιήσει το γεγονός στα σόσιαλ μίντια) και αργότερα υπέβαλε μηνύσεις.
  http://gundemgazetesi.com/haber/detay/1984
2/8/2016   Posted on TourkikaNea Αυγούστου 5th, 2016

Σχόλιο Γιάννη Β. Πέππα: Η δασκάλα μας έχει σθένος και λεβεντιά.Αντί της πεπατημένης της φλούφλικης φιλίας,τρίζει τα δόντια του αποθρασυμένου επί μακρόν νεο-οθωμανικού  κουτσαβα-κισμού.Δείχνει τον δρόμο.Ο μειονοτικός βουλευτής,αναμενόμενα,Προξενικός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια να σχετίζονται με την ανάρτηση και να είναι ευπρεπή.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.